Vrienden

Vriendschap betekent een wederzijdse band met elkaar opbouwen. In ruil voor uw steun willen we onze immateriële dank op onderstaande manieren uitspreken.

Zoals wellicht bekend, zijn er gunstige fiscale regelingen voor Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI). Ars Musica beschikt over zo’n status en is daarmee een culturele ANBI-stichting. Daardoor kunt u fiscaal gunstig doneren aan Ars Musica, omdat de fiscale aftrek met 25% kan worden verhoogd. Een gift van bijvoorbeeld € 100 levert u dan een fiscale aftrek van € 125 op. Giften komen volledig ten goede aan de concertpraktijk en muzikale educatie.

Afhankelijk van uw persoonlijke voorkeur, bieden we verschillende vriendschapsvormen aan.

Word Goede Vriend
Voor € 49 per jaar ontvangt u onderstaande privileges:

• Gereserveerde plaatsen
  • 10% korting op uw toegangskaart die u via Klassieke Muziek bestelt
  • Uw introducé ontvangt dezelfde korting
  • Uitnodiging bijwonen repetities
  • Uitnodiging Vriendenconcert (1 keer per 2 jaar)

Word Hartsvriend
Voor € 95 per jaar krijgt u alle bovenstaande Vriendenprivileges en ondersteunt u ons met een extra bijdrage.

U wordt Goede Vriend of Hartsvriend voor minimaal twee jaar. Een vriendschap aangaan kan op twee manieren:

1. Door bij het kopen van concertkaarten bij Klassieke Muziek de optie ‘Vriend’ aan te geven. Wij geven u dan één kaart gratis. De eerste bijdrage wordt afgeschreven door Interticket, de volgende jaren door Ars Musica zelf.
    (NB: bij de Matthäus Passion wordt u voor minimaal 3 jaar Vriend)
  2. U vult onderstaand aanmeldingsformulier in. U krijgt dan geen gratis concertkaart, maar kunt wel direct gebruik maken van de 10% korting bij de komende concerten.

Algemene voorwaarden

Word Vriend

Word Beste Vriend

Met een periodieke schenking voor een minimale periode van 5 jaar, en een minimumbedrag vanaf €200 krijgt u alle Vriendenprivileges. Bovendien ontvangt u twee vrijkaarten voor ons jaarlijkse Nieuwjaarsconcert.

Als Beste Vriend is uw schenking fiscaal aftrekbaar voor een bedrag van 125% van de schenking. Deze schenking wordt vastgelegd in een overeenkomst die de schenker aan de belastingdienst kan overhandigen indien hierom wordt gevraagd.

Een schenkingsovereenkomst afsluiten is heel eenvoudig:

1. vul de schenkingsovereenkomst van de Belastingdienst in. Volg hiervoor het stappenplan zoals aangegeven in de toelichting onderaan de overeenkomst;
    2. mail de schenkingsovereenkomst naar info@arsmusica.nl;
    3. u ontvangt dan binnen enkele weken een door ons ondertekende kopie van de overeenkomst per mail retour voor uw eigen administratie.