12 december 2018

Januari 2019 start tweede ronde Opleidingskoor Ars Musica

Muzikale ontwikkeling begint bij Ars Musica! In januari 2019 start de Koorschool met de tweede ronde van het Opleidingskoor, speciaal voor kinderen uit groep 3 en 4.

In het Opleidingskoor leren kinderen zich spelenderwijs muzikaal te ontwikkelen door middel van de solfamethode en de cymbaalmethode. Een repetitie van het Opleidingskoor bestaat uit een combinatie van spel, beweging en het oefenen met een eigen cymbaal, waarbij veel gezongen wordt met de leeftijdsgenoten in de groep.

Het is een prachtige methode voor kinderen die enthousiast zijn over muziek en zelf willen zingen en spelen.

Het Opleidingskoor duurt één jaar, en heeft in 2018 voor het eerst gedraaid, met groot succes. Na het Opleidingskoor is het mogelijk verder te gaan in koor A van de Koorschool.

Het opleidingskoor start opnieuw op twee locaties, te weten Gouda en Ridderkerk.

Gouda: elke donderdagmiddag van 16.00 tot 17.00 uur

Ridderkerk: elke maandagmiddag van 15.45 tot 16.45 uur

• de aanschaf van je eigen cymbaal en methode: € 80,- eenmalig
  • leskosten: € 25,- per maand

Er zijn op beide locaties geen lessen in de vakanties.

Heb je interesse gekregen in het opleidingskoor? Mail voor meer informatie naar info@stichtingarsmusica.nl of meld je kind direct aan via het inschrijfformulier!