Ars Musica Studentenkoor

Houd jij van zingen in een koor? Geniet jij van klassieke Engelse koormuziek?
Houd jij van uitdagingen? Dan is Ars Musica Studentenkoor echt iets voor jou!

Ars Musica Studentenkoor is een nieuw koor voor en door studerende en afgestudeerde jongeren.
Bij dit koor staan ‘samen’ en ‘zingen’ centraal. Engelse College Choirs zijn een lichtend voorbeeld.
Een breed scala aan composities, van Tallis tot Tavener, staat op de lessenaar. Evensongs, Festivals of Lessons and Carols en concerten in Engelse stijl vormen de huisstijl van het koor.
Koormeerdaagses op sfeervolle locaties in de zomer en de winter dragen bij aan de sfeer en de kwaliteit van het koor.

Bij Ars Musica Studentenkoor kun jij je ontwikkelen. Je studeert thuis zelfstandig de muziek in. Tijdens de repetities wordt gewerkt aan ensemblevorming en koorklank.
Leren door doen is hierbij het motto!

Bij het koor is een vocal coach actief die jou leert hoe je een nog betere zanger wordt.
Koorzangers van het Ars Musica Studentenkoor zijn actief betrokken bij alle repetities, bij kooractiviteiten en natuurlijk bij de uitvoeringen.

De historische stad Gouda is de thuisbasis van het koor. Wees erbij en voel je welkom!

Ars Musica Studentenkoor
Dirigent: Arjen Uitbeijerse
Vocal coach: Pieter van Breugel
Organist: Gerben Budding
Repetities: 20 maandagavonden, van 19.45 – 21.45 uur
Repetitielocatie: Driestar educatief, Gouda (op 10 min. loopafstand van trein- en busstation)

Op dit moment is er een sopranenstop, je kunt je voorlopig niet aanmelden voor de sopraanpartij. Houd deze pagina in de gaten voor wijzigingen en meer informatie.

Kom erbij

Ben je enthousiast geworden? Wil je je ook inzetten om je stem beter te ontwikkelen? Vul hieronder het inschrijfformulier in.

ManVrouw

15 juni 2024