ARS MUSICA VRIENDEN IN ACTIE VOOR MUSICI

Het is een complexe tijd. Stille tijd ook. De muziek zwijgt. Wij missen de muziek. En de musici missen het maken van muziek voor u. In goede tijden hebben de musici van Ars Musica uw en ons hart geraakt. Als vrienden van Ars Musica maken wij ons zorgen over alle musici. Niet alleen omdat ze hun mooie werk niet kunnen doen, maar zeker ook omdat al die talentvolle mensen geen inkomsten meer hebben.

U kunt zich voorstellen dat het noodgedwongen uitstellen van concerten een enorme impact heeft op de musici en hun gezinnen en daarom vragen wij u om samen ons uw hart te laten spreken voor de musici:

We hebben deze crowdfunding actie georganiseerd om de musici van Ars Musica financieel te steunen. Helpt u mee deze musici van Ars Musica een financieel steuntje in de rug te geven?

Dirk Louter en Herman Stomphorst
Namens (Zaken)Vrienden van Ars Musica

Waar praten we over?

€60.000,- Dát is het bedrag waar we van uitgaan. De inkomsten die de Ars Musica musici direct mislopen door de annulering of uitstellen van uitvoeringen als gevolg van de corona-uitbraak is ruim € 120.000. Wij schatten in dat 50 tot 60% van de musici tegen directe financiële problemen aanlopen. En dan praten we dus over € 60.000,-.

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we dit bedrag aan de musici kunnen schenken. De vraag is of dit realistisch is. Besef wel dat elke euro er één is, zeker ook voor onze muzikanten! Daarom wagen wij ons niet aan bespiegelingen, maar gaan aan de slag om geld te verzamelen. Helpt u mee met uw bijdrage?

Klik hier om het officiële persbericht te lezen