Concerten

Address : concertgebouwplein 10, Amsterdam

Ars Musica Orkest ~ Jubileumconcert Marco den Toom

Concertgebouw, Amsterdam

Ter ere van zijn 25-jarig jubileum als musicus, geeft Marco den Toom een feestelijk conccert in Het Concertgebouw. Tijdens deze gala-avond zal Marco den Toom een breed pallet van zijn muzikaliteiten ten gehore brengen. Hij werkt hierbij samen met 350 zangers van Christelijke Zangvereniging Jubilate Deo uit Woudenberg o.l.v. Marco den Toom, Christelijk Jongerenkoor Jigdaljahu o.l.v. Bert Noteboom en het Christelijk Kampermannenkoor o.l.v. Gerwin van der Plaats. Het geheel zal mede begeleid worden door het Amsterdam Jubilee Orchestra met Imperial Brass & Ars Musica Orkest. Solisten zijn pianist Lennart Moreé en Gerwin van der Plaats op het orgel. De algehele leiding en orgelsoli zal verzorgd worden door Marco den Toom zelf.

Unieke avond
Deze jubileumavond is uniek te noemen omdat Marco den Toom voor het eerst optreedt in Het Koninklijk Concertgebouw met alle zangers en solisten waar hij mee samenwerkt. Het programma zal een afspiegeling zijn van 25 jaar musiceren.