BVD advocaten

BVD advocaten is een bijzonder kantoor. We geloven in de combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. De hoogste standaard als het gaat om kennis en vaardigheden, maar nooit schreeuwerig. Onze betrokkenheid op idealen en overtuigingen wordt door onze cliënten gewaardeerd. Het levert vaak de drive op die je nodig hebt om de belangen van je opdrachtgever echt verder te brengen.

Toen we zochten naar fijnbesnaarde partners om onze maatschappelijke verantwoordelijkheid mee vorm te geven, troffen we Ars Musica. We bleken in dezelfde waarden te geloven: het rijke van de traditie combineren met het vinden van nieuwe vormen. En we besloten dat de komende jaren met elkaar te gaan uitstralen.

In Barneveld organiseren we elk jaar in de nazomer het Raadhuispleinconcert, een openluchtconcert met de musici van Ars Musica Orkest op het podium. Sinds februari 2019 is BVD advocaten ook gevestigd in Kampen. Gelijktijdig met onze zakelijke ontwikkeling in deze regio steunen wij de ambitie van Stichting Ars Musica om van de Matthäus Passion in de Bovenkerk een jaarlijkse traditie te maken.

Jan Willem van Dommelen, advocaat en partner bij BVD advocaten

www.raadhuispleinconcert.nl