Partnerschap Lansigt accountants en belastingadviseurs B.V.

Lansigt is trots op haar partnerschap met Stichting Ars Musica

Lansigt accountants en belastingadviseurs B.V., met vestigingen in Alphen aan den Rijn, Gouda en Ridderkerk, is sinds 2015 partner van Stichting Ars Musica.

Bij Lansigt zien we de dingen anders. Wij zien de ondernemer. De uitdagingen. De risico’s én de ruimte. Wij willen ondernemers aanzetten hun uitdaging te realiseren. Op een verantwoorde manier. Met de kennis van nu, maar nieuwsgierig naar morgen. De blik gericht op die ene stip aan de horizon en niet bang om ongebaande paden te verkennen. Zo ontstijgen we de middelmaat, samen met onze klanten. Dat geeft energie. Dat doen we met 130 ondernemende professionals voor kleine en grote bedrijven in het MKB.

Wij vinden het van groot belang om een bijdrage te leveren aan een beter milieu, een menswaardige samenleving en een gezonde toekomst voor de volgende generaties. Wij zijn trots op ons partnerschap met Stichting Ars Musica. Ars Musica werkt hard en vol energie aan het vervullen van haar droom en wij helpen hen graag hun uitdaging te realiseren!

Frank van Hoepen AA, partner Lansigt Accountants en belastingadviseurs B.V.

FrankLansigt