Over Vrienden

Blijf Vriend, word Vriend of geef een lidmaatschap cadeau!

• U zorgt er als Vriend samen met de andere Vrienden voor dat er bijzondere concerten en projecten gerealiseerd kunnen worden. Als Vriend wordt u een onmisbaar deel van Ars Musica, want dankzij u kan de stichting verder groeien. Bovendien maakt u educatieve projecten op middelbare scholen en basisscholen mede mogelijk; projecten die veel betekenen voor de ontwikkeling van de jeugd.  Ook stellen we u regelmatig in de gelegenheid om achter de schermen bij de koren of het orkest te kijken en onze musici en dirigenten te ontmoeten. Wij houden u via onze nieuwsbrief op de hoogte van alle bijzondere concerten, educatieve projecten en speciale vriendenacties.

Uw steun is juist nu heel erg nodig!

Hoe kunt u ons steunen?

• Bij aanschaf van uw concertkaarten vriend te worden voor € 49,- per jaar.
  • Door een Vriendenlidmaatschap cadeau te doen
  • Door elk concert iemand mee te nemen die nog niet bekend is met Ars Musica
  • Door een vrije gift op ons bankrekeningnummer NL07Rabo 0102 4551 12 ten name van Stichting Ars Musica, Den Haag

Ars Musica is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) waardoor giften vrij van schenkingsrechten door ons worden ontvangen en de gever giften af kan trekken van de belasting.

Wilt u uw vriendschap opzeggen?  Doet u dit dan schriftelijk voor 1 december, daarna wordt het vriendschap automatisch verlengd.