30 mei 2017

Nieuwe zakelijk leider Ars Musica

Ellen van der Sar nieuwe zakelijk leider Ars Musica

Het bestuur en de artistieke commissie van Ars Musica hebben onlangs een nieuwe zakelijk leider benoemd. Vanaf juni zal Ellen van der Sar zich voor de organisatie van Ars Musica onder meer bezig gaan houden met de concertprogrammering en fondsenwerving.

Van der Sar blijft hiernaast werkzaam voor de Residentie Bach Ensembles. Zij heeft veel ervaring opgedaan in de culturele sector en organiseerde in 2015 met veel succes het Festival Mozart in Den Haag. Deze kennis zal zij nu gaan inzetten om Ars Musica blijvend op de kaart te zetten, zowel richting (nieuw) publiek als richting bedrijven. Ze gaat deze taak met enthousiasme tegemoet: ‘De verschillende koren en het orkest van Ars Musica lopen over van ambitie en kwaliteit. Het is een uitdaging dit in goede banen te leiden!’

Het bestuur en de artistieke commissie van Ars Musica zijn blij met de benoeming van Ellen van der Sar en verwachten dat haar inbreng zal leiden tot een nieuwe dynamiek binnen Ars Musica.