14 juni 2017

Derde editie – Masterclass Klinkend Leiderschap!

Op woensdag 4 oktober 2017 organiseert Ars Musica in samenwerking met het Ondernemersnetwerk voor de derde keer masterclass ‘Klinkend Leiderschap!’ Ondernemers krijgen hierbij de kans op de bok te staan voor het Ars Musica Orkest en zo hun manier van leidinggeven te verbeteren.

Een dirigent en een manager worden beiden voor de uitdaging geplaatst een groep professionals in beweging te krijgen en ze een gemeenschappelijke uitkomst te laten nastreven. Daarbij worden ze geregeld buiten hun eigen comfortzone geplaatst. Tijdens de masterclass Klinkend Leiderschap! krijgen managers de kans zich aan een bevlogen dirigent te spiegelen.

Deelnemers analyseren hun leiderschapstijl door op de bok voor het 40-koppig Ars Musica Orkest een bekend klassiek werk te dirigeren. Het Orkest is met louter professionele musici uitstekend in staat de deelnemers een goede leerervaring op te laten doen ten aanzien van hun getoonde leiderschap als dirigent. De inhoudelijke begeleiding van de masterclass is in handen van dirigent Patrick van de Linden en trainer/adviseur Dirk Louter, voorzitter van het Ondernemersnetwerk. Na afloop is er een gezamenlijke maaltijd om de ervaringen  te delen.

De masterclass Klinkend Leiderschap! wordt gehouden op woensdag 4 oktober van 15.00 tot 19.00 uur in het voor dit doel speciaal ingerichte magazijn en in de kantine van Verdouw Bouwproducten B.V. in Gouderak. Er is plaats voor twaalf actieve deelnemers en daarnaast is er ruimte voor hospitanten die het proces in of achter het orkest helemaal meemaken. Meld u aan via info@stichtingarsmusica.nl.

Download hier de Folder