Blog Post

News from us
08 september 2018

Koorschool Ars Musica heeft plaats voor nieuwe leden ~zing gratis mee tot de herfstvakantie

ARS MUSICA KOORSCHOOL HEEFT PLAATS VOOR KINDEREN UIT GROEP 5, 6 EN 7

Donderdag 6 september gaan de repetities van de Ars Musica Koorschool weer van start, en er is ruimte voor zangers uit groep 5, 6 en 7! Tot de herfstvakantie kun je gratis de sfeer proeven, daarna besluit je of je bij ons wilt blijven zingen. Wil je elke week zingen? Met leeftijdsgenoten? In allerlei talen? En solfales, solfège, theorie en zangles krijgen? Voel je van harte welkom!

De Ars Musica Koorschool is een unieke zang- en kooropleiding voor zangers vanaf groep 5. Op verschillende niveaus, passend bij de verschillende koren waarin de zangers zitten, wordt met groot enthousiasme gewerkt aan de veelal buitenlandstalige muziek. De zangers worden getraind door solfalessen, solfège, theorie en stemvorming.

Naast de repetitielocatie in Gouda is er een repetitielocatie in Ridderkerk. De repetities zijn wekelijks op de eigen locatie. Daarnaast is er maandelijks een studieochtend met de zangers van de andere locatie.

In Gouda wordt op donderdagmiddag gerepeteerd, in de Calvijnschool, Dreef 200, van 16.00 uur tot 17.30 uur. Wekelijks staat een team van dirigent en repetitoren gereed om iedere zanger te coachen.

De Koorschool bestaat dit jaar tien jaar, en dat vieren we: op 24 november geven we in Haastrecht ons jubileumconcert! Met bijna 50 zangers wordt een uitvoerige (muzikale) terugblik gegeven op de afgelopen tien jaar.

Wil je meer informatie of je aanmelden? stuur een mailtje naar info@stichtingarsmusica.nl